piątek, 11 lipca 2014

The Versatile Blog Award

 W ogóle doznałam szoku, że zostałam do czegokolwiek nominowana.  ;D
 Nominację dostałam od przesympatycznej osoby, która komentuje każdy mój post! :)
Tą osobą jest Wena Dimon, a oto jej wspaniały blog: http://mortalmasterwenadimon.blogspot.com  :)Dobra przejdźmy do rzeczy, czyli siedem faktów o mnie:

1. Uwielbiam trylogię: "Igrzyska Śmierci", po prostu spośród tylu książek, które ja przeczytałam, najbardziej wciągnęły mnie "Igrzyska Śmierci".
2. Moim ulubionym aktorem jest Josh Hutcherson.
    I żeby nie było, nie miłych komentarzy, Josha poznałam z innych filmów, a pierwszym z nich był:   "Mały Manhattan".
3. Jestem molem książkowym i czytam książki od małego. c;
4. Lubię się bać,  ale równocześnie boję się bać.... Tak to zdanie nie ma sensu, ale tak jest :D
5.  Chodzę do gimnazjum,  tak po wakacjach 3 klasa gimnazjum xd
6. Uwielbiam grać w gry! ♥
7.  Wyróżniam się strasznie od moich rówieśniczek, ponieważ mam poważniejsze problemy rodzinne niż problem np.  "Jak się pomalować? , Czy on mnie kocha?" Itd. ;)
BONUS.
8. UWIELBIAM SŁODYCZE!  :3
Proszę mi wybaczyć ale nikogo nie nominuję, bo jakoś nie kręcą mnie te nominacje :)  napisałam te siedem faktów,  ponieważ nie chciałam sprawić przykrości tej osobie, która czyta mój blog :) Więc ( jeszcze raz powtarzam) nikogo nie nominuję. :) 
Może te siedem faktów o mnie, nie są rewelacyjne, ale naprawdę nie wiedziałam co o sobie napisać :D
Pozdrawiam wszystkich,  co przeczytali tą notkę! :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz